کاربران برای استفاده از این سیستم که MaskiD نام دارد، ابتدا با استفاده گوشی هوشمند یک عکس سلفی از چهره خود تهیه می کنند و سیستم بر اساس این تصویر، نقشه سه بعدی چهره آن ها را ترسیم می کند.
این نقشه دربرگیرنده اطلاعاتی مانند اندازه و شکل دقیق بینی و فاصله دقیق بین اجزای صورت کاربران است. سپس با استفاده از ابزار Skin360 که پیش از این توسط این شرکت آرایشی بهداشتی توسعه یافته و روی لنز گوشی هوشمند نصب می شود، اطلاعات جزئی تر مانند اندازه و عمق چروک های صورت و میزان رطوبت موجود در بخش های مختلف بافت چهره را اندازه گیری می کنند. اطلاعات به دست آمده از این سیستم برای یک سرور ارسال می شود و برای چاپ سه بعدی یک ماسک سفارشی برای صورت کاربر مورد استفاده قرار می گیرد. پس از اتمام کار چاپ و آماده سازی ماسک برای کاربر ارسال می شود.
برای تولید این ماسک سفارشی از اسید هیالورونیک خالص استفاده می شود که موجب حفظ رطوبت پوست می شود. همچنین برای کاهش رنگ پریدگی از ویتامین B3، برای کاهش سرخی رنگ پوست از عصاره بابونه، برای لایه برداری و کاهش چروک ها از گلوکزآمین تثبیت شده و برای شفاف تر شدن پوست از ویتامین C استفاده می شود.
هنوز قیمت نهایی این ماسک های سفارشی مشخص نشده، اما قرار است این ماسک ها در سه ماهه سوم سال جاری میلادی در آمریکا به بازار عرضه شوند.
به گزارش مهر به نقل از سی نت، این بدان معناست که از این پس می توان ماشین های لباسشویی و دستگاه های خشک کن تولیدی شرکت Whirlpool را از راه دور و با ساعتتان کنترل کنید. قرار است این خدمات به زودی برای افرادی که از ساعت های هوشمند شرکت اپل نیز استفاده می کنند، در دسترس قرار بگیرد.
این شرکت اپلیکیشن تلفن همراه دستگاه لباسشویی و خشک کن خود را هم به روز کرده تا شخصی سازی مراحل شستشوی لباس ها و همین طور کنترل از راه دور دستگاه های یادشده با گوشی ساده تر شود. قرار است از این اپلیکیشن جدید در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۱۹ رونمایی شود. البته این اپلیکیشن قرار است برای استفاده در ساعت های هوشمند نیز بهینه سازی شود.

به روزرسانی این اپلیکیشن رهایی از شر لکه های سمج و مزاحم لباس ها و مخصوصا لکه های سس و برخی آلودگی های دیگر را از روی پارچه تسهیل می کند. همچنین اپلیکیشن یادشده هوشمند شده و با دریافت اطلاعاتی در مورد نوع لباس های کثیف موجود بهترین دستورالعمل برای شستشوی آنها را پیشنهاد می کند.
یک بخش دیگر به روزشده این اپلیکیشن امکان مدیریت امور برای اعضای مختلف خانواده به طور جداگانه است. شرکت مذکور به روزرسانی قابلیت کنترل صوتی تولیدات خود با استفاده از الکسای آمازون و گوگل اسیستنت را هم در سال ۲۰۱۹ در دستور کار قرار داده است.
به نظر میٰرسد که در طراحی آیفون های سال ۲۰۱۹ میلادی آنچنان تغییری ایجاد نشود و به همین دلیل این تلفن های هوشمند از ظاهری شبیه به مدل های قبلی بهره خواهند برد. با این وجود برخی باور دارند که مدل های جدید قرار است به قابلیت های واقعیت افزوده جدید مجهز شوند و تنها ویژگی تازه آیفون های سال بعد همین باشد.
حال Jean Baptiste Su نایب رییس و تحلیلگر معروف شرکت تحقیقاتی Atherton با انتشار گزارشی در وبسایت فوربس، مدعی شده که آیفونهای سال ۲۰۱۹ به درگاه USB-C و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهند شد.

همچنین گفته میشوند که بریدگی کوچکتری در بالای صفحه نمایش گوشیهای جدید اپل قرار خواهد گرفت و البته منطقی است چرا که بسیاری از شرکتها با پیشرفت تکنولوژی روشهای متفاوتی بکار گرفتهاند و بدین ترتیب بریدگی بالای نمایشگر عریض کم کم به فراموشی سپرده میشود.

علاوه بر این اپل ممکن است که بار دیگر سراغ دوربینهای TrueDepth برود و از آنها برای آیفون های سال ۲۰۱۹ استفاده نماید. البته کمپانی کوپرتینویی مدعی شده که بر خلاف ساختارهای استفاده شده برای گوشیهای قبلی، درنظر دارد دوباره سنسور های Time of Flight را در آیفونهای سال ۲۰۱۹ تعبیه کند.
سال گذشته اپل از درگاه لایتنیگ همیشگی برای آیپد پرو استفاده نکرد و در عوض یک پورت USB-C در قسمت پایینی آن قرار داد تا کاربران راحتر از قبل بتوانند از تجهیزات جانبی استفاده نمایند. حال با توجه به نظر تحلیلگران، احتمالاً کمپانی کوپرتینویی قصد روند مشابهی در تولید تلفنهای هوشمند خود پیش بگیرد و سیاست تازهای در راستای پورتهای استفاده شده در گجتهایش انتخاب کند.

همانطور که میدانید پیش از این، اپل از درگاه لایتنگ برای آیفون و آیپد استفاده میکرد و کاربران مجبور بودند وسایل جانبی همین برند را خریداری کنند اما جایگزین شدن پورت قبلی با یک درگاه USB-C موجب میشود که کاربران بتوانند سراغ گزینههای ارزانتر بروند و مسلماً طرفداران برند یاد شده از این خبر خوشحال خواهند شد.
به گزارش مهر به نقل از ورج، پس از صدور حکم دادگاهی در مونیخ آلمان بر علیه اپل این شرکت فروش آیفون های ۷ و ۸ را در وب سایت ها و فروشگاه های آلمانی خود متوقف کرده است.
کوالکوم مدتهاست پرونده شکایت خود از اپل را در دادگاه های کشورهای مختلف پیگیری می کند و تا به حال در این زمینه در آلمان و چین به موفقیت هایی دست یافته است. این شرکت مدعی است اپل بدون کسب اجازه اطلاعات محرمانه مربوط به فناوری صرفه جویی در مصرف برق در گوشی های هوشمند را در اختیار اینتل رقیب آن قرار داده است.
در حال حاضر آلمانی ها هنوز می توانند آیفون های جدیدتر مانند آیفون ایکس آر، ایکس اس و ایکس اس مکس را خریداری کنند اپل می گوید حکم صادره را قبول ندارد و بر علیه آن تقاضای فرجام خواهی خواهد کرد.
کوالکوم همچنین در تلاش است جلوی فروش آیفون های ۷ و ۸ را توسط فروشندگان ثالث در آلمان بگیرد. البته اپل با صدور بیانیه ای تصریح کرده که خرده فروشان دیگر در ۴۳۰۰ نقطه در آلمان کماکان می توانند به فروش آیفون ادامه دهند.
گفتنی است اپل نیز شکایت متقابلی را بر علیه کوالکوم در دادگاه مطرح کرده و این شرکت را به قیمت گذاری ناعادلانه برای تراشه های مودم خود متهم کرده است.
کمپانی آمازون همچنین خبر داده است بیش از 1 میلیون نفر برای دریافت اکوی خودرو/ Echo Auto ثبتنام کردهاند. محصول «اکو اتو» مخصوص ماشین بوده و با اتصال به اسپیکر خودرو، فرمانهای صوتی را اجرا کرده و مکانیابی میکند.
دستیار صوتی هوشمند این روزها بخشی از زندگی روزمره کاربران شده تا از طریق دستور صوتی مناسب، خرید آنلاین انجام داده، بلیت هواپیما خریده، دستور آشپزی دریافت کرده و اخبار گوش کرده و از وضعیت آبوهوا مطلع شوند.
به نقل از انگجت، بررسی ها نشان می دهد اپلیکیشن Twinning که توسط شرکت Popsugar عرضه شده به حریم شخصی و امنیت کاربران خود احترام نمی گذارد. این برنامه از کاربران می خواهد از خودشان سلفی بگیرند و بعد از دریافت عکس سلفی و بررسی آن تصاویر ۵ بازیگر مشهور که فرد به آنها شباهت دارد را نمایش می دهد.
عکس هایی که کاربران در این اپلیکیشن آپلود می کنند در سرویس ذخیره داده تحت وب آمازون ذخیره می شوند. اما آدرس اینترنتی این سرویس در وب سایت اپلیکیشن Twinning در دسترس است و با تایپ این آدرس هر فردی می تواند به هزاران عکس سلفی افراد دسترسی یابد.
افشای این مساله نشان می دهد که اپلیکیشن های تلفن همراه تا چه حد در زمینه احترام به امنیت و حریم شخصی کاربران خود بی توجه هستند و کنترل سخت گیرانه ای بر روی داده های کاربران خود اعمال نمی کنند. نکته جالب اینکه Popsugar هنوز برای حل این مشکل اقدامی نکرده است.
بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که اسپیکرهای هوشمند سریعتر از ابزارهای واقعیت مجازی و افزوده به رشد خود ادامه داده و در سال ۲۰۱۸ سهم بسیار بیشتری از بازار ابزارهای هوشمند و دیجیتال را از آنِ خود خواهند کرد.
این استارتاپ چینی به تازگی اعلام کرده است که متخصصان و مهندسان فعال در آن توانستهاند یک اسپیکر هوشمند جدیدی را توسعه دهند که میتواند نقش یک آموزگار را ایفا کرده و به کاربرانش این امکان را بدهد تا با سرعت، کیفیت و سهولت بیشتری به یادگیری زبانهای جدید بپردازند.
این اسپیکر هوشمند جدید که لیلی نام دارد، نخستین گجت هوشمندی است که به منظور یادگیری آسان و آموزش زبان چینی طراحی شده است و میتواند با استفاده از گفتوگو و دیالوگ های رد و بدل شده میان کاربران، خطاهای گفتاری آنها به هنگام مکالمه به زبان چینی را تشخیص داده و به آنها روش درست سخن گفتن را بیاموزد.
به طور کلی در توصیف وظایف و معرفی اسپیکرهای هوشمند باید گفت که این گجتهای هوشمند به کاربران امکان میدهند تا درصورت داشتن مشغله، وسائل خانگی خود را با دستورهای صوتی کنترل کنند، بهعنوان مثال، از وضعیت آب و هوا و جدیدترین اخبار روز مطلع شوند، تایمر و زنگ هشدار برای خود تنظیم کنند، با دوستان و خانواده خود تماس صوتی برقرار کرده و به مخاطبان موردنظر خود پیام متنی ارسال کنند. همه این کارها بدون دخالت دست کاربر و تنها با ارسال یک پیام و دستور صوتی به اسپیکر هوشمند انجام خواهد گرفت.
از آنجا که سال جاری ۲۰۱۷ میلادی سالی مملو از محصولات جدید و شگفتانگیز در عرصه تکنولوژی و اشیای هوشمند بود، یکی از بزرگترین رقابتها نیز میان دو شرکت آمازون و گوگل بر سر اسپیکرهای هوشمند بود.
اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم مینی و گوگل هوم ماکس، آمازون اکو با بهرهمندی از دستیار صوتی الکسا، هوم پاد اپل و کورتانای مایکروسافت از جمله برترین اسپیکرهای هوشمندی هستند که در جهان توانستهاند سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهند و نظر خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به تکنولوژی را به خود جلب کنند.
1. رقبای نهفته خویش را در سئو معرفی کنید
این فاز اولیه زیاد مهم است. مخصوصاً اگر منظور آغاز سئو و بهینهسازی سایت برای یک شخص یا سازمانی را دارید که چندان با فعالیتش آشنایی ندارید. به همین دلیل، مجبورید روند معرفی رقبای خویش را از مرحله صفر مطلق! نخست کنید. مهم است به این نکته اشاره کنیم که رقبای شما فقط وبسایتها یا سازمانهایی نیستند که این نوع خدمات، محتوا یا کالا را عرضه میکنند، بلکه هر وبسایتی که با کلمات کلیدی همانند در نتایج جستجو پیمان دارد، رقیب شما محسوب میشود.
2. چگونگی سئوی رقبایتان را بررسی و تایید کنید
همین که رقبای خفته خویش را معرفی کردید، سررسید آن است که ببینید کدام احد واقعاً رقیب شماست و کدام یکتا نیست. برای سپریدن این پیشه شما میتوانید آن بخش از وبسایتهایی که برای واژه ها کلیدی هدف شما رتبه گرفتهاند، فیلتر کرده و در نهایت، آنها را معرفی کنید. علاوه بر این، در این مرحله خواهید توانست با تحقیق کلمات کلیدی، لیست واژه ها کلیدی دلخواه خود را طولانیتر کنید. برای اتمام این تحقیق، باید از منابعی ما فوق رقبای خویش و دادههای برآمده از جستجوی طبیعی استفاده کنید. برای نمونه منابع و واژه ها کلیدی که شما و رقبایتان هیچ کدام برایشان رتبهای به دست نیاوردهاید، میتوانند فرصتهایی استثنایی برای بهبود وضعیت سئو شما باشند.
3. چگونگی وبسایتتان را با رقبای خویش سنجش کنید
حال که رقبای خویش را شناسایی کردهاید وکلمات کلیدی اصلی خود را میشناسید، تحلیل رقبا در سئو ، زمان آن رسیده که سایتتان را با سایتهای رقیب مقایسه کنید. برای این شغل شما باید همگی دادههای موجود را جمعآوری کرده و واژه ها کلیدی خود را بر بنیاد اولویت دستهبندی کنید.
فرآیند شغل دربرگیرنده رسیدگی چگالی واژه ها کلیدی، وابستگی کلمات کلیدی با موضوع، رتبه فعلی، میزان جستجوی واژه ها کلیدی، صفحات رتبهبندی شده، میزان محبوبیت لینکها، بهینهسازی درونمایه و مشخصات صفحات است.
4. واژه ها کلیدی اصلی وبسایت خود را برگزیدن کنید
سرانجام موعد آن است که دادههای جمعآوری شدۀ خود و رقبایتان را رسیدگی کنید، به صورتی که بهترین کلمه کلیدی برای فرآیند سئو در کوتاهی مدت، میانی مدت و بلند مدت پیدا شود. کلمات کلیدی شما باید بیشترین محبوبیت، حجم جستجو و سودآوری را داشته باشند. بهترین نقطه شروع کلماتی هستند که برایشان رتبه نکوداشتن را به دست آوردهاید زیرا این کلمات کلیدی نقاط قوت شما هستند.
ابزارها و منابع تحقیق
جدا از منابع سنتی پژوهش مشابه موتورهای جستجو و ابزارهای وبمستریشان (مانند گوگل وبمستر تولز، گوگل آنالیتیکس یا Keyword Planner )، ابزارهای دیگری هم هستی دارند که میتوانند در پیادهسازی این فرآیند شما را یاری کنند.
بعصی از آنها عبارتاند از:
برای شناسایی رقبا میتوانید از ابزارهای Alexa Top Sites، SimilarWeb Websites و Sites Profile بهرهگیری کنید.
برای پیدا کردن کلمات کلیدی میتوانید از ابزارهای KWFinder، Keywordtool.io یا Ubersuggest بهرهگیری کنید.
برای پیدا کردن رتبهبندیها از Authority Labs، Positionly و Advanced Web Ranking کمک بگیرید.
برای تشخیص میزان محبوبیت از Moz SEO Toolbar،Ahrefs، OpenSiteExplorer، CognitiveSEO BAcklink Explorer و MajesticSEO سهم بگیرید.
- ۹۷/۱۲/۰۶
گجت های جدید همیشه منو جذب خودشون میکنن.
ممنون میشم جدیدترین گجت ها رو بررسی کنید.